KVALITETSKRAV

SIEVERT-ERSÄTTNINGSPROCESS

Bästa Sievert Partner,

Om din produkt inte fungerar korrekt ber vi dig fylla i formuläret nedan så att vi kan hjälpa dig så snabbt och smidigt som möjligt.

Observera att vi endast accepterar reklamationer på produkter som har köpts direkt från Sievert. Om du är en slutanvändare ber vi dig vänligen att vända dig till inköpsstället för att reklamera din produkt.

När vi har tagit emot din reklamation kommer  vi att återkoppla till dig inom två arbetsdagar. Ett kvalitetsreklamationsnummer kommer att skickas till den angivna e-post adressen.

Du kommer även att få inloggningsuppgifter för att kunna  följa ditt   reklamationsärende/-en. Du kan logga in  genom att använda knappen  ”Logga In” som finns längst upp till höger på sidan.

 

  • Lämna oss dina kontaktuppgifter (e-postadress och telefonnummer) så att vi kan kontakta dig om vi behöver ytterligare information angående din reklamation.
  • Var noga med att ange det kvalitetsreklamationsnummer som har tilldelats dig när du kontaktar oss angående din reklamation. Detta underlättar för oss att spåra din reklamation och återkoppla inom två arbetsdagar.
  • Om din reklamation är godkänd kommer Sievert att ersätta den returnerade produkten om modellen finns tillgänglig i vårt sortiment. Om den nuvarande modellen har fasats ut och inte längre är tillgänglig kommer Sievert antingen att ersätta den med en annan liknande produkt ELLER erbjuda en återbetalning.
  • Om du behöver hjälp med din reklamation kontakta: (order@sievert.se) eller ring (08-629 22 00) 

 

 

KVALITETSREKLAMATION

För att underlätta hanteringen av din begäran måste påståendet åtföljas av 3 bilder:

 

  1. Bifoga 3 bilder  (1 or 3 bilder) enligt exemplen nedan.
  2. Man kan även lämna in uppgifterna i videoformat.
  3. Fyll i formuläret nedan. När du är klar, klicka på "Skicka in mitt ärende".

 

1 Bild på produkten:

 

2. Foto som visar märkning:

3. Bild som tydligt visar felet

FORMULÄR

KUND-/FÖRSÄLJNINGSINFORMATION

PRODUKTDETALJER

PROBLEMBESKRIVNING*

Endast formaten (Jpeg, PNG & PDF) krävs. För videoklipp, dela gärna länken till enheten i problembeskrivningen.